Len nedávno Slovensko obletela správa, že značka Renault rozviazala spoluprácu s Atillom Véghom, pretože podporil Petra Pellegriniho. Nestačilo… Aj bagety Pierre sa rozhodli bojkotovať Atillu Végha, ktorý im robil reklamu. Progresívec Ladislav Resek si právom zaslúži pomenovanie udavač. Tu máte dôkaz v podobe jeho udavačského statusu s komunikáciou priamo s firmou.
Ak niečo naozaj nenávidím, tak je to stupídne politicky angažované udavačstvo. To musí odsúdiť každý psychicky zdravý človek, lebo ide o čisto zlomyselné, zákerné správanie s cieľom poškodiť.
Podobne ako kedysi Jakub Goda, aj Resek sa angažovane spýtal „jednoduchú otázku“, či sa značka Pierre bude ďalej spájať s Atillom Véghom. Firma odpovedala, že si síce ctí slobodu slova, ale dbá na slušný spôsobom komunikácie. Úbohé a trápne zdôvodnenie cenzúry a toho, že Atilla podporil Petra Pellegriniho.
Do komentárov sa pridal aj angažovaný progresívec Tomáš Kriššák*, ktorý túto aktivitu prezdieľal. Citujem komentár: Presne som si minule ich bagetu skoro kúpil a potom som tam na obale zbadal toho “influencera” a okamžite ma prešla chuť.Super, že sa rozhodli pre zodpovednosť. Nabuduce nebudem váhať.
Myslím si, že každý normálny človek takéto špinavé udavačské metódy, ktoré používajú v čistej zlomyseľnosti progresívci ako prostriedok politického boja treba odsúdiť.
A ešte jeden aktuálny bonus na záver.
Ostrihoňová na nedávnej diskusii Progresívneho Slovenska jednoznačne prehlásila, že Európska únia im bude nápomocná v regulovaní a cenzurovaní internetu. Vraj to treba pre záchranu demokracie alebo niečo v tom zmysle. Progresívci ukazujú svoju pravú tvár – zbrojenie, cenzúra a inštalácia totality. Hnus.
Vyjadrujem podporu Atillovi Véghovi za jeho odvahu. Drž sa chlape! Sú to odporní ľudia. Bojkotujem bagety Pierre. Ľudia vám to vrátia…
A len aby ste vedeli o koho ide: Pierre Baguette nezaložil žiaden Francúz, ale dvaja Slováci Andrej Šmuro a Róbert Mego (zdroj).
Pre zaujímavosť zo životopisu Kriššáka: „Od októbra 2012 pracoval 5 rokov ako mladší projektový manažér v AT&T, od marca 2017 je projektový manažér vo Freelance Marketing and Creative Services, od októbra 2017 manažér sociálnych médií na stránke Sebavedomé Slovensko. Od februára 2018 pracoval tri mesiace v Restartup, nato bol tri roky projektový manažér v Sorosovej Nadácii otvorenej spoločnosti. Od júla 2018 bol tri mesiace manažér sociálnych médií v Lige za ľudské práva, od apríla 2021 je manažér partnerstiev a komunít vo firme Gerulata Technologies (založenej synom spoluzakladateľa Esetu Michalom Trnkom) a od októbra 2021 je člen poradného výboru v Central European Digital Media Observatory. Vo februári 2020 sa podpísal pod výzvu pre politikov, aby nepoužívali dezinformácie v politickom súboji, spolu s kolegom Jánom Orlovským z Nadácie otvorenej spoločnosti, šéfredaktorom Denníka N Matúšom Kostolným, šéfredaktorom Aktualít Petrom Bárdym, analytikmi Alexandrom Dulebom a Jurajom Mesíkom, Victorom Breinerom, Zuzanou Wienkovou, Miroslavou Kernovou, Pavlom Hardošom a zástupcami INEKO, #somtu, Globsec Policy Institute, Nadácie Zastavme korupciu, Lovcov šarlatánov, Euractiv, PDCS, Dúhového Pride Bratislava, Iniciatívy Inakosť, Konšpirátorov, Stratpolu, WebSupportu, Inštitútu pre dobre spravovanú spoločnosť atď.“
Obcas som si v Jednote alebo Bille od nich... ...
No, tak to mu fakt pomôže, keď nebudete jesť... ...
Bloger, ktorý neznáša politické udavačstvo... ...
Celá debata | RSS tejto debaty