Po prvé jako tradedie, po druhé jako fraška, znie názov knihy istého významného filozofia. Ale čo je to potom tretí krát? Obzvlášť ak vrchol trápnosti marketingových „expertov“ prekonal dno tým, že sa pán Ivan stal doslova zo dňa na deň vlastencom, vymenil dúhové a ukrajinské vlajky za slovenské (prípadne slovenské doplnil) a zrazu sa vybral na bradlo uctiť si Štefánika.
Páni marketéri, naozaj Vám nie je trápne? Bohužiaľ to na istú povrchnú a bezideovú časť obyvateľstva, ktorej postačí identita definovaná okuliarmi a prázdnymi frázami o nekonečnej vernosti NATO a EU stačí.
Predať Ki*ku bolo ťažké, predať Zuz*nu o niečo ľahšie vzhľadom na to, že je žena a má slovami Ch*elára „terapeutický hlas“, ale predať tretieho, ktorý neponúka nič okrem okuliarov, to chcelo skutočne takmer nesplniteľné zadanie pre marketingových špecialistov.
A predstavte si, 900 tisíc ľudí na tento švindel skočilo.
Čo je však zarážajúce je arogancia akou tento kandidát vystupuje. Narcizmus, ktorý korunuje aroganciou, keď moderátorke hovorí buďte ticho či toto je môj čas a pod., je len freudovským prerieknutím s akým typom osobnosti bude mať slovenská verejnosť dočinenia v prípade, že vyhrá.
Tento blog je varovaním pre nerozhodnutých.
Celá debata | RSS tejto debaty